Vlissingen-Rotterdam

07-09-2017

Jubileumwandeling 90 jaar RWV
De RWV viert in 2018 haar 90-jarig bestaan met een serie leuke evenementen voor alle wandelaars. Daarbij is er voor iedereen wel wat te beleven. Dit bericht gaat over Vlissingen-Rotterdam, voor de langeafstandwandelaars.

Wanneer?

Speciaal voor de langeafstand wandelaars wordt er op 1, 2 en 3 juni 2018 een wandeling gehouden van Vlissingen naar Rotterdam.
Start in Vlissingen op vrijdagavond 1 juni om 22:00 uur.
Finish is gepland op zondagavond 3 juni 2018 om ongeveer 19:00 uur in Rotterdam (of omgeving).

De Wandeling

Deze wandeling past in een lange traditie. De Ronde van Zuid-Holland, de Deltatocht, Vaals-Valkenswaard-Rotterdam en Nijmegen-Biezenmortel-Rotterdam vonden respectievelijk plaats bij het 50-, 60-, 70- en 80-jarig bestaan van de RWV. In 2018 organiseren we bij ons 90-jarig bestaan een wandeling in twee etappes van 80 km van Vlissingen via Burgh Haamstede naar Rotterdam. Er wordt totaal een afstand van 160 kilometer afgelegd. Men kan alleen aan beide etappes meedoen, dus niet aan één van de etappes.De afstand wordt als groep afgelegd en het tempo ligt op ongeveer 6,5 km/uur. Zodoende komen we in de loop van de middag (2 juni) aan in Burgh-Haamstede op het Zeeuwse eiland Schouwen-Duiveland. Daar kunnen de deelnemers douchen. We eten gezamenlijk en gaan dan vroeg slapen. Na een ontbijt beginnen we op 3 juni al vroeg aan de tweede etappe via o.a. de Brouwersdam en de Haringvlietsluizen naar Rotterdam. Finish van de groep is in de vroege avond, zodat iedereen toch nog die dag naar huis kan komen.

Hoe kan ik me aanmelden?

U kunt tot 31 december 2017 aangeven dat u mee wilt doen. Deelname is alleen mogelijk op uitnodiging. Er kunnen maximaal 100 wandelaars meedoen. Alle mensen die zich aanmeldden worden zo spoedig mogelijk in 2018 (in ieder geval voor 1 februari) geïnformeerd of men mee mag, of niet. Deelnemers betalen 90 euro inschrijfgeld. Dat is inclusief de overnachting, maaltijden en verzorging. U betaalt pas na ontvangst van uw uitnodiging. Nadat de RWV het inschrijfgeld heeft ontvangen is uw deelname definitief.

Om u aan te melden stuurt u een e-mail of een brief aan:            Secretaris@RotterdamseWandelsportVereniging.nl
Secretaris RWV, Sabine Tebbens, Hooglandstraat 77A, 3036 PD Rotterdam

Vermeld de volgende gegevens:

- Voornaam, Achternaam (Let op, dit is ook voor uw diploma enz)

- Adres, Postcode en Woonplaats (en land)

- Telefoonnummer (thuis)

- Telefoonnummer (mobiel)

- E-mailadres

- Wel of niet lid van de RWV

- Wel of niet lid van KWBN (of een buitenlandse wandelorganisatie)

- Bijzonderheden zoals voedselallergie of dieet

- Beschrijving van uw wandelactiviteiten in 2017 (of daarvoor) om ons een indruk te geven van uw betrokkenheid bij het langeafstand wandelen en de RWV