Bep van der Klift overleden

S&D 2012

Op 21 februari 2018 overleed

Bep van der Klift-Kriek.

Bep werd 81 jaar oud. Ze was vanaf 1 januari 2000 lid van de Rotterdamse Wandelsport Vereniging. Toch wandelde ze zelf niet echt. Ze hield meer van fietsen!  Haar man, Gerard wandelt wel en juist daarom was Bep vaak als vrijwilliger actief bij wandelingen van de RWV.

Jarenlang was Bep een vast gezicht op het startbureau van bijna alle RWV wandelingen. Ook bij bijvoorbeeld het Wandelweekend in haar eigen woonplaats Schiedam was Bep fanatiek wat betreft de verzorging van de deelnemers op de 24-uur.

We missen Bep al een tijdje. De laatste jaren werd het namelijk lastiger. Haar geheugen werd slechter. Het was voor haar en voor Gerard moeilijk om steeds iets meer te verliezen van Bep’s warme persoonlijkheid. Met respect en waardering denken we terug aan Bep. Rustig, zachtaardig, als het nodig was scherp en altijd oog en oor voor de mensen om haar heen.

We wensen Gerard, Bert  & Jolande, Cor, André, kleinkinderen, verdere familie en vrienden sterkte bij dit verlies.

Het bestuur.