Winterserie, derde wandeling/wedstrijd

02-12-2012

De derde wandeling van de RWV Winterserie 2012-2013 op 2 december 2012 was nu eens wel winters. Hagel en een gure wind, samen met regelmatig een buitje maakte de belevenis echt winters. Gelukkig was het ook regelmatig droog. Mopperende wandelsporters hebben we dus niet gezien. Men was, zoals gelukkig gebruikelijk, enthousiast over route, markering en ook de rust die er onderweg was. Een prettige kantine van hockeyclub Leonidas.

Daar hebben vast niet alle 251 gestarte wandelaars een stop gemaakt. 9 nieuwe serie inschrijvingen en 125 eerder ingeschreven serie-lopers plus 117 wandelaars voor één dag zijn er dus 251 in het totaal. 5 wandelaars deden 5 km. 59 keer werd de 10 km afgelegd en de overige 187 wandelaars deden 15 km. Omdat er 45 snelwandelaars aan de start stonden van de wedstrijd en er ook 16 RWV-vrijwilligers actief waren kunnen we dus melden dat er 312 mensen hebben kunnen genieten van weer een dagje RWV-wandelsport. Bekijk <hier> de uitslagen van de wedstrijd. En bekijk <hier> de fotoreportage.

(Gijs den Ouden, 2-12-2012)