Kennedymars 2013

27-04-2013

De Kennedymars van RWV op 26-27 april 2013 was een feest van mooi weer, gezellige deelnemers en weinig uitvallers. Slechts drie van de 131 gestarte wandelaars moest stoppen. 128 wandelaars liepen binnen 18 uren 80 kilometer. Ongeveer dertig vrijwilligers zetten zich in om dat mogelijk te maken. Verslagen, foto's en meer informatie kunt u op deze website lezen.

De miezerregen van vrijdag 26 april stopte ruim op tijd. Misschien hebben er nog mensen gedacht dat die regen 's nacht door zou zetten. Nou, die hadden het mis. Het was gedurende de uren dat we van Dordrecht naar Ridderkerk wandelde en ook weer terug echt lekker wandel weer. Alleen de verzorgers hadden het af en toe koud. Omdat dit de eerste Kennedymars D-R-D / R-D-R was die RWV zonder de wandelsportvereniging WIK organiseerde hadden we voor alle taken 'eigen' vrijwilligers op de been gebracht. Het is dan natuurlijk leuk om te merken dat ook de verzorgers, pijlers, transporteurs, en begeleiders het prima naar het zin hebben. Ze vinden het blijkbaar leuk om voor de wandelaars te zorgen. En dat waarderen de wandelaars blijkbaar, want we ontvingen veel goede complimenten. De complimenten voor het het mooie weer nemen we dan maar wat minder serieus. In de komende Wandelsportbode komen de verslagen die wandelaars insturen (graag voor 3 mei aan wsb@danyell.nl). Op deze website vindt u later ook meer informatie en foto's.