Capelse Tweedaagse live-radio

27-11-2016

Radio Capelle

Zondag 18 december, de laatste dag van de Capelse Tweedaagse zal het programma Multi-Sport van Radio Capelle en Lokale Omroep Krimpen live uitzenden vanuit de finishlocatie van de wandel-tweedaagse.

Lokale Omroep Krimpen

Vanuit de kantine van KCC (Sportpark Schenkel) zal in deze uitzending tussen 13:00 en 17:00 uur te horen zijn hoe het de wandelaars is vergaan tijdens de wandelingen van 5 tot 35 km in Capelle aan den IJssel en omgeving.

Multi-Sport Radio met Kasper Luchtmeijer en Nico Zantman wordt iedere zaterdag en zondag uitgezonden via Radio Capelle (105.3 FM) en Lokale Omroep Krimpen (106.0 FM). Dus ook tijdens de wandeling op 18 januari kan u volgen hoe het allemaal verloopt. Mocht u niet in het uitzendgebied van deze regio-zenders zijn, dan kan u natuurlijk ook via de kabel of via internet luisteren.

Gratis startkaarten

Radio Capelle besteede recent aandacht aan de Capelse Tweedaagse en heeft voor haar luisteraars 20 gratis startkaarten beschikbaar. Luister de podcast van die uitzending van 10 november terug en reageer voor 10 december om in aanmerking te komen. Mocht u niet in het uitzendgebied van deze regio-zenders zijn, dan kan u natuurlijk ook via de kabel of via internet luisteren.

Meer informatie ver de Capelse Tweedaagse vindt u op de website van de Rotterdamse Wandelsport Vereniging.