Jubileum Omrekenwedstrijd

Rotterdamse wandelsportvereniging

Jubileum Omrekenwedstrijd

Ter gelegenheid van het 95-jarig bestaan van de RWV wordt de superleuke, voor iedereen geschikte omrekenwedstrijd georganiseerd. Uw prestatie wordt aan de hand van tabellen omgerekend naar de prestatie van een atleet in de leeftijdsklasse senior. Dat maakt de wedstrijd zo ontzettend leuk, want het is helemaal geen zekerheid dat winnaars van de ‘gewone’ snelwandelwedstrijden hier in de prijzen gaan vallen. We sluiten af met een Indisch buffet.

Alle vrijwilligers van de RWV zijn van harte welkom, maar ook snelwandelaars en prestatielopers uit binnen- en buitenland.

22 oktober 2023

Afstanden

1.000, 3.000 en 5.000 m

Secretariaat en kleedkamers

Atletiekbaan Olympus ’70, Galgeweg 35, 2671 MR  Naaldwijk

Starttijd

13.00 uur.

Inschrijving

Voor de wedstrijdatleten via Atletiek.nu.
Vrijwilligers die mee willen doen kunnen zich aanmelden bij Sabine Tebbens

Inschrijfgeld

Vrijwilligers van de RWV gratis
Overige deelnemers € 5,00
Deelnemers t/m 12 jaar € 2,50

Teams

Deelnemers kunnen een team samenstellen, bestaande uit drie personen. Geef daarbij de naam van het team op. Deelnemers die nog niet in een team zetten worden door de organisatie ingedeeld.

Prijzen

Er zijn prijzen voor de eerste drie teams en ook voor het allerlaatste team. Verder zijn er individuele prijzen voor de eerste drie snelwandelaars in het klassement.

Tussentijden

Alle 1.000 en 3.000 m tussentijden worden opgenomen.

Omrekenwedstrijd

Er wordt een individuele uitslag opgemaakt op basis van de omgerekende tijden naar een mannelijke deelnemer van 27 jaar oud. Daarbij wordt dus rekening gehouden met leeftijd, geslacht en de gelopen afstand. Daarnaast wordt een teamklassement opgesteld, waarbij de scores van de teamleden worden opgeteld.
Deelnemers kunnen een team samenstellen bestaande uit drie personen. Geef daarbij ook de naam van het team op. Deelnemers die nog niet in een team zitten worden door de organisatie ingedeeld.

Bereikbaarheid

Inlichtingen